فتویٰ یعنی احکام شرعیہ کے بارے میں مجتھد کا نظریہ
حکم اپنی ولایت کا استعمال کرتے ہوئے خاص مواقعوں پر مجتھد کوئی فرمان جاری کرتے ہیں
اگر بی احترامی ہوتی ہو تو اجتناب کرنا ضروری ہے
اھل بیت علیھم السلام کی اسیری کے بارے میں مختلف روایات ہیں اسلیئے
اس کی دقیق مدت بتانا مشکل ہے
اس سلسلے میں شیخ عباس قمی کتاب نفس المہموم بہترین کتاب ہے
اس کتاب کا اردو ترجمہ بھی ہو چکاہے
اگر آپ مکارم صاحب کی تقلید کر رہے ہیں تو کھا سکتے ہیں پرہیز کرنے کی ضرورت نہیں ہے ہے ورنہ دوسرے مراجع یا احتیاط واجب کی بنا پر یا فتوی کی بنا پر اس بات کی اجازت نہیں دیتے
Allah se AhleBait ka vasata de kar madad mange. Nighahe haram ke jo nuksan hai un par gor kare jai se
1) Dil ka preshan Rehna
2) Ibadat ki lajjat se mehrum rahe na
3) Bahut se gunaho mai mantel hone ka sabab banna
بغض روایت میں ہے کہ وہ چالیس سال کے جوان جیسے نظر آیگے انشاءاللہ
تعویذ حقیقت میں دعا ہے جو ہم لکھ کر مانگتے ہیں اور جو تعویذ معصومین علیہم السلام کے ذریعہ ہمیں ملے ہیں اس کو ساتھ رکھنے میں کوئی حرج نہیں ہے
لیکن جس تعویذ کی کوئی سند نہ ہو اسے پرہیز کرنا چاہیئے
طلوع فجر تک ادا کرے
اور اسکے بعد پڑے تو قضا پڑے
ہر بار ضروری نہیں ہے بلکہ تھوڑے سے بال کتوا کے احرام سے باہر آسکتے ہیں
نماز تہجد کے لئے سو کے اٹھنا ضروری نہیں ہے
اپ سونے سے پہلے بھی پڑھ سکتے ہیں
اس حالت میں کھانا پینا مکروہ ہے
Haram nahi hai
Koi haraj Nahi hai
اگر پانی سے مسجد ڈھولے تو اس کا اوپری حصہ پاک ہو جائے گا تو پھر کوئی حرج نہیں ہے ورنہ نہ گلے بدن اور کپڑے کے ساتھ وہاں پر نماز نہیں ہو سکے گی
امام علیہ السلام کی برکت سے مخلوق کو رزق ملتا ہے
حرام نہیں ہے
ھا لیکن جہیز وصول کرنے کے لئے ظلم کرنے کی اجازت نہیں ہے
اس سوال کے جواب میں مراجع عظام یہ فرماتے ہیں کہ اگر عرف عام میں معصومین علیہم السلام کی ہتک حرمت نہ ہوتی ہو تو کوئی حرج نہیں ہے
Mustahab hai
Namaz ke liye wazoo jaruri hai.
Nahana & wazoo karna dono alag kam hai. Namaz se phele wazoo jaruri hai jis tarah shariat mai bayan kiya hai.
Sirf pani se dhona matlub nahi hai
1) Ji namaz wajib hai. Sath mai Islami hijab ki riaayat jaruri hai
2) Jab Islami hijab ke sath Ho to koi haraj Nahi hai. Ladies ke liye face & wrist tak ke hath alawa tamam body ko clothes wagira se chhupana wajib hai is ke bad is Islami libas ke sath koi Na mehran camera ya live dekhe to koi haraj nahi hai
3) Na mheram ke dekhne se wazu batil nahi hota hai
1) Jitni namaz & roza baqi ho un ki niyabt mai aap qaza namaz pade, roza rakhe ya fir kisiko uzarat de kar un se namaz padhne & roza rakhe ne ki zimmedari de dai
2) Ji miqdar ka yaqin ho qaza namaz-pade roza rakhe misal ke liye 10 din ki namaz baqi hai ya 8 din ki to 8 din ki namaz-pade
Imam e zamana a.s thi nazdik thawa mate
1) Wajibat per Amal & haram thi parhez
2) Ilm e din ki kidamat liye jitani hosaqati koshish kare
3) Namaz e sab ki pabandhi
4) Ziyarate ale yasin
Rivayat mai mkhatalif jagoh ka zikar milta hai. Ek rivayat mai kabre Imam Hossain A.S ka zikar milta hai
Biwi par wajib nahi hai ke woh apne apko shor se dur rakhe
اسْتَغْفِرُواْ رَبَّکُمْ إِنَّهُ کاَنَ غَفَّارًا یُرْسِلِ السَّمَاءَ عَلَیْکمُ مِّدْرَارًا وَ یُمْدِدْکمُ بِأَمْوَالٍ وَ بَنِینَ وَ یجَعَل لَّکمُْ جَنَّاتٍ وَ یجَعَل لَّکمُْ أَنهْارًا
آپ کے پاس ذریعہ معاش نہیں ہے
لہذا جب آپ کو کوئی رقم ملے اس کے یک سال تک استعمال نہ کریں تو اسکا خمس واجب ہوگا
کمیٹی میں پہلی بار رقم جمع کرانے کے ایک سال بعد اس رقم کا خمس واجب ہوگا
دوسری قسط کے ایک سال بعد اس رقم پر خمس واجب ہوگا
اسی طرح ہر قسط کے ایک سال بعد اس کا خمس واجب ہوگا
جب تک وہ رقم مستحق کو نہ دی جائے صدقہ حساب نہیں ہوگا لیکن اگر آپ صدقہ کی نیت سے جداگانہ رکھیں گے تو بلاؤں کو ٹالنے میں موثر ہوگا
غسل جنابت کی نیت سے ہی غسل کرنا چاہیے آئے
یا
اگر اس نے اس نیت سے غسل کیا ہے کہ جو میری ذمہ داری ادا کر رہا ہو تب بھی کافی ہوگا
الحمدللہ
https://youtu.be/EBe75WJq9hM
حضرت زہراء علیہا السلام کی شہادت تک ناراض رھنے والی حدیث بخاری میں موجود ہے
Mustahab namaz ho to u se tod kar jawab de saqtai hai.
Aaisi riwayat mai ne nahi suni - kisi kitab mai nahi padi.