اللهم انی اسئلک بحق الملک الذی قبضها و اسالک بحق الملک الذی خزنها و اسألک بحق الوصی الذی حلّ فیها ان تصلی علی محمد و آل محمد و ان تجعلها شفاء من کل داء و أمانا من کلّ خوف و حفظا من کلِّ سوء
G ha har mahine me 3 din rahta hai. Koyi khas din tarikh nahi hai . jin Dino me hota hai wo calendar me likha rahta hai
Hindu mushrik hain aur najis hote hain isliye unke hath se tar chizen nahi kha sakte sukhi chizen khane me koyi haraj nahi hai
Aik hanky hath me rakhe zarorat padne par poch len nose
Is tarah se libas pak nahi hoga ,
Ayet to is sarahat se nahi hai siwaye un ayat ke jinme Shaheed ko zinda kaha gaya hai lekin rewayat hai ki Nabi ne Badr me marne wale kuffar ko khetab kiya to Umar ne pocha ki kia ye sunte hain?
Nabi ne farmaya: tum in se ziada nahi sunte.
Shariyat me is tarah ki dawaon par koyi pabandi nahi hai.
G han haram hai
Ye sari chizen qabile etebar nahi hain.
Maula Abbas a.s apne tamam chahne walon par tawajjoh rakhte hain. lekin hazri aur kisi ke upar ane ka koyi system nahi hota .
Jhinga desi wala sahi hai lekin jo bade wale ate hain wo halal nahi hain
Ye sab massage fuzool hain, namaz ayat wajib hai wo ada karen aur nikah, ham bistari waghairah se parhez karen us wqt
مصنف ابن ابی شیبہ میں روایت ہیکہ وہ دونوں نبی کی تدفین کے وقت انصار کے پاس تھے ، یعنی حاضر نہیں تھے
Nahi kisi ko bhi nahi bol sakte
شاور سے غسل ترتیبی کر سکتے ہیں
پہلے سر و گردن دھوئیں پھر کندھے سے پاؤں تک داہنا حصہ اور پھر اسی طرح بایاں حصہ دھو لیں
جن چیزوں کے لئے وضو و غسل شرط ہے ان کو انجام نہیں دے سکتے۔
اور مسجد میں ٹھہرنا، آیات سجدہ کی تلاوت کرنا، جائز نہیں ہے
جہاں آپ بیٹھیں گے اگر اس جگہ نجاست سرایت کر جائے تو نجس ہوگی اور اگر نجاست خشک ہو چکی ہو تو نجس نہیں ہوگی
Sawab tawajjo aur niyat ki bena par hai. Agar tawajjoh hai to sawab milega
G han jo paise sal bhar kharch karne ke bad bachte hain us par khums hai
Ye kuch ulma ke nam hain jisme unhon ne ye tadad zikr kiya hai.
1. Shaikh sadooq, r.a - 30000
2. Masuoodi, 28000
3.Tabari 14000
4. Ibne shahre ashoob 35000
5. Sibte ibne joozi 6000
6. Ibne anba 31000
7. Mulla kashefi, 32000
8. Khaseebi 56000
The 3 salam like wajib namaz
Qamari mahine ki 13,14,15 tarikh ko roza rakhen aur har rat is ayet , sura furqan 74 ko tarjuma ki taraf tawajjoh ke sath telawat kare , sone se pahle .
وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا
سوره فرقان، آیت ۷۴
Isi tarah namaz ke qunoot me is ayet ko shadi ki niyat se padha karen.
.«رَبَّنا آتِنا فِی الدُّنْیا حَسَنَهً وَ فِی الْآخِرَهِ حَسَنَهً وَ قِنا عَذابَ النَّارِ»
Sura baqra, ayet 201
Billi palna jayez hai lekin chonki najis janwar hai uska peshab pakhana najis hai isliye ihtiyat zaroori hai
Agar unhon ne is bache ki Maan ko diya hota to dosre bache hisse dar hote.
lekin direct nawase ko diya hai to dosron ka koyi haq nahi hai
G han kar sakte hain jab tak aap ko ye yaqeen na ho ki jo khana hai wo haraam mal se laya gaya hai, khane me koyi haraj nahi
G han padh sakte hain
Agar bap Ya Dada faut ho chuke hon aur larki baligh aqil ho to khud shadi kar sakti hai
Ahle sunnat ki kitaben hamare liye motabar nahi hain. Unke yahan rewayat hongi
Nahi
G bana sakti hain koyi haraj nahi
Dua aur ziyarat tawajjo k sath padhna aur sunna chahiye
G pahen sakte hain