You need to make sure that there is nothing to obstruct on the sajda gah
40 days ziarat aashoora with 100 salaam and 100 lanat with Dua e Alqama
Masla nahi
الخصال ج ۲، ص ۵۲۳
Khali defence jaiz hai
Ziarat aashora parhain puri wali. Recommended 40 days minimum
8 lakh kou minus karnai kai baad baaqi per khums houga
Jee sahi hai
وہ رطوبت جو عورت چھیڑ چھاڑ یا شھوت انگیز تصورات کے وقت مقام میں احساس کرتی ہے اور یہ رطوبت اتنی زیادہ نہ ہو کہ دوسری جگہ کو الودہ کردے تو پاک ہے غسل واجب نہیں ہوگا اور وضو بھی باطل نہیں ہوگا لیکن اگر اتنی زیادہ ہو کہ اس کو انزال کہا جاے اور لباس کو بھی الودہ کردے اور صورت حال یہ ہو کہ یہ رطوبت اس وقت حاصل ہو جب عورت کی شھوت اپنے اوج پر ہو اور مکمل تسکین کا سبب بنے تو وہ نجس ہے (orgasm) اور جنابت کا بھی سبب( پس غسل واجب ہو جائے گا ) بلکہ اگر اس حد تک نہ ہو توبھی احتیاط واجب کی بنا پر نجس ہے اور غسل جنابت بھی واجب ہوگا اور اگر عورت شک کرے کہ رطوبت اس اوج کی حد تک پہنچی یا نہیں یا شک کرے کہ اصلا رطوبت خارج بھی ہوئی یا نہیں تو غسل واجب نہیں ہو اور وضو اور غسل بھی باطل نہیں ہوگا
Jee is tarah khoola sahi nahi hai
Namaz sahi hai laikin wuzu mai rukawat na hou aur zeenat hai tou na mehram sai chupana houga
Jee
Aqeeqa is not wajib but very much recommended specifically for rad e bala etc
Joushan kabeera parhain Inshallah shifa hougi
Agar yaaqeen nahi kai blood hai tou shak mai paak hai
Sura zuhaha and INNA LILLAHI WA INNA ILAYHI RAJAIOON. Ziada sai ziada parhain
Kionkai gair syed kai maal ki gandagi hai aur saadaat kai aihtram ki waja sai nahi dai saktai jaisa kai riwayat mai aaya hai
Biwi ka agar paani niklai tou guusal hai aur shuhar ki agar mazi hai tou ghusal nahi
مسئلہ (۱۲۲۲)ضروری ہے کہ انسان نمازکے سلام کے بعدمندرجہ ذیل امور کے لئے اس طریقے کے مطابق جس کاآئندہ ذکرہوگادوسجدئہ سہوبجالائے :
۱:) تشہد کا بھول جانا۔
۲:)چاررکعتی نمازمیں دوسرے سجدے کے دوران شک کرناکہ چاررکعتیں پڑھی ہیں یاپانچ یاشک کرناکہ چاررکعتیں پڑھی ہیں یاچھ، بالکل اسی طرح جیسا کہ صحیح شکوک کے نمبر(۴ )میں گزرچکاہے۔
اور تین جگہوں پر( احتیاط واجب کی بناء پر) سجدۂ سہو لازم ہے:
۱:) اجمالاً جانتاہو کہ نماز میں کوئی ایسی چیز کی کمی یا زیادتی غلطی سے کردی ہے جب کہ نماز اس صورت میں صحیح رہتی ہے۔
۲:) نماز کےدرمیان بھولے سے بات کرلے۔
۳:) جن جگہوں پر سلام نہیں پڑھنا چاہیے وہاں سلام پڑھ دے۔ مثلاً بھول کر پہلی رکعت میں سلام پڑھنا۔ اور احتیاط مستحب یہ ہے کہ اگر ایک سجدہ کو بھول گیاہے یا اس جگہ جہاں کھڑے رہنا ضروری ہے مثلاً سورۂ حمدیا دوسرا سورہ پڑھتے وقت وہاں غلطی سے بیٹھ جائے اور وہ جگہ جہاں بیٹھنا ضروری ہے مثلاً تشہد کےموقع پر غلطی سے کھڑا ہوجائے تو دوسجدہ سہو بجالائے بلکہ نماز میں ہر چیز کی غلطی سے کمی یا زیادتی کی بناپر دو سجدہ سہو بجالائے اور ان چند صورتوں کے احکام آئندہ مسائل میں بیان کئے جائیں گے۔
Shabe Tuesday masla nahi laikin shab e Wednesday behter hai ijtainaab kia jai
Jee jaiz hai
taarikh mai waazaih nahi
Sadqa hamaisha kisi shaks kou diya jata hai
Jee khums houga
Not wajib
Ayat e wilayat parhain inshallah
اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْعَظِيمِ الْأَجَلِّ الْأَكْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَكْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهَانِ الْمُبِينِ الَّذِي هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ مِنْ نُورٍ وَ نُورٌ فِي نُورٍ وَ نُورٌ عَلَى نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ كُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ يُضِيءُ بِهِ كُلَّ ظُلْمَةٍ وَ يُكْسَرُ بِهِ كُلُّ شِدَّةٍ وَ كُلُّ شَيْطَانٍ مَرِيدٍ وَ كُلُّ جَبَّارٍ عَنِيدٍ وَ لَا تَقِرُّ بِهِ أَرْضٌ وَ لَا تَقُومُ بِهِ سَمَاءٌ وَ يَأْمَنُ بِهِ كُلُّ خَائِفٍ وَ يَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ كُلِّ سَاحِرٍ وَ بَغْيُ كُلِّ بَاغٍ وَ حَسَدُ كُلِّ حَاسِدٍ وَ يَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَ الْبَحْرُ وَ يَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْكُ حِينَ يَتَكَلَّمُ بِهِ الْمَلَكُ فَلَا يَكُونُ لِلْمَوْجِ عَلَيْهِ سَبِيلٌ وَ هُوَ اسْمُكَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَكْبَرُ الَّذِي سَمَّيْتَ بِهِ نَفْسَكَ وَ اسْتَوَيْتَ بِهِ عَلَى عَرْشِكَ وَ أَتَوَجَّهُ إِلَيْكَ بِمُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَيْتِهِ أَسْأَلُكَ بِكَ وَ بِهِمْ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَنْ تَفْعَلَ بِي كَذَا وَ كَذَا[1].
Is ayat kou ziada parhain
Holy Quran 3:134
-------------------
الَّذِينَ يُنفِقُونَ فِي السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ ۗ وَاللَّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنِينَ
Zahir quran hai hamasha
Jaiz nahi
Talaq khula shohar kai ilawa koi nahi dai sakta
Agar fully automatic hai aur tou paak houjaiga inshallah laikin agar semi auto hai tou should be wash by hand
Is tarah taalain kai jhoot na banai
Jaiz nahi
Jee 2-2 rakat ki parhna hai aur first two rakat mai ghufaila kai saath merge karain
qasar hougi
1) Jee agar time hougaya tou azan sai paihlai namaz mai koi masla nahi
2) Hamarai nazdik zohar kai saath asar ka time houjata hai (shioun kai nazdik)
Aglai saal rouza rakh lain aur fidya dai dain
1) Baaz riwayatoun mai hai kai yai eeman ki alamat hai apni maraifaat kou bhi barahain aur kasrat sai
لا اله الا الله kou parhain
2) Nehjul balagah ka mutala karain aur sahih ulma kai dars sunain
3) Qataan kufr aur nifaq nahi hai baifiqar rahain riwayatoun mai hai kai isi khouf sai shaks nai imam alaihis salam sai sawal kia imam nai kaha yai eeman ki alamat hai
Jee agar baihijabi wagaira nahi hai tou koi haraj nahi
1) Namaz sahi hai
2) Wajib nahi
hamarai nazdik namaz bhi makrooh nahi aur zikr tou achi baat hai
Jee namaz batil houjai gi
Nasaibi na hou means dushman aihlaibait na hou tou lai saktai hain
Aga sistani kai ghusal touba sabit nahi laihaz wuzu karna houga
Jee bilkul jaiz hai
Ziada sawab isi mai hai kai jou waqt bataya gaya us waqt parhain
Peshawar nights aik book hai english mai us mai tafseelat mil jai gi. Urdu mai bhi available hai
Agar mard agai hai tou koi distance zaroori nahi laikin agar aurat aagai hou ya baraber hou tou ten hands (10 hands ) ka fasla hou laikin aga sistani aihtiat wajib kaihtai laihaza aga waheed ya aga zanjaani ki taraf ruju kia jasakta hai wou aik baalisht kaihtai hain
jee jaiz hai
After zohar niklai tou rouza sahi hai
Agar aik four rakat namaz parh li phir aap ka irada change huwa tou jab tak aap delhi mai hain namaz puri parhain gai
Jee jaiz hai
Halat ikhtiar mai haath ki back ( pusht ) per sajda jaiz nahi aam tour per asisi suratai haal possible nahi kion kai jin per sajda jaiz hai in mai sai kuch bhi na hou kion kai in mai sai aik pattai ( leaves) per sajda jaiz hai stone per sajda sah hai insan ghar sai bahir nikal kar yai saari cheezain available hai matti ( sand) per sajda sahi hai jee mumkin hai jahan snow he snow hou wahan pai agar aisi surat haal hou tou phir kisi bhi cheez per sajda sahi hai
Not allowed
Wou jou haram hai saadaat per wou zakat aur fitra hai
Sab sai paihli baat yai baat galat hai kai namazi houn tou touba ki zarorat nahi yai galat concept hai dusrai marhalai mai koushish karain maraifat barhain ziada mazloomiyat kou sunai aur dua karain aur aihlaibait sai tawassul karain
Mujtaheed
http://duas.org/
Jee dubara parhni hougi
Agar juz ki niyaat sai patha hai tou biddat hai
Jee kisi waqt bhibpar saktai hain
وسواسی (جو بہت زیادہ شک کرتا ہے )شخص کو نصیحت کی جاتی ہے کہ اپنی اصلاح کرے تاکہ اس بیماری سے پیچھا چھڑا سکے اور یہ دو مرحلوں پر عمل کر کہ حاصل ہوگا:
اول: اس بات کا خیال رکھے کہ یہ حالت عقل اور شریعت کے لحاظ سے قابل مذمت ہے اس لے کہ یہ شخص درمیانی اور اعتدال کے راستے سے باہر نکل گیا ہے اور بجائے اس کہ کے کوئی فائدہ ہو وہ انسانی طاقت اور قدرت کو ضائع کر دیتا ہے۔
کبھی بھی وسواس پرہیزگاری میں شمار نہیں کیا جاتا ہے اور دین اسلام میں یہ پسندیدہ کام نہیں سمجھا گیا ہے، بلکہ وسواس شخص کے درک اور سمجھ میں ایک قسم کی خرابی ہے جو کبھی کبھار اس کے نفس اور ارادہ کی کمزوری کی وجہ سے ہوتی ہے، اور اسی طرح جیسا کہ احادیث شریف میں آیا ہے کہ شیطان کے وسوسوں کے آگے تسلیم ہوجانا شیطانی عمل ہے، لہذا اگر انسان ان کو اچھی طرح سمجھ لے اور اس کی حقیقت اس کے لے روشن ہو جائے تو پھر دوسرے مرحلے کی باری آتی ہے۔
مرحلہ دوم : انسان بہت زیادہ کوشش کرے تاکہ اپنے نفس پر قابو پاسکے اور فیصلہ کرنے کی قدرت اپنے ہاتھ میں رکھے تاکہ شیطان کے ہاتھوں میں کھلونا نہ بنے اور شیطان اس کو دھوکہ نہ دے ، اور اس بات کا پختہ ارادہ رکھے کہ اس کے شیطانی وسوسہ اور احتمالات کی پرواہ نہ کرنے پر خدا وند متعال اس کو عذاب نہیں دے گا ، اور اگر شک کرے کہ مثلا پانی بدن کے کسی حصے پر پہنچا ہے یا نہیں تو اپنے شک کی پرواہ نہ کرے ،،، اور ھمیشہ اس بات پر بنا رکھے کہ طہارت حاصل ہوگئی اور عام طور پر ایسا ہی ہوتا ہے اور جتنا اپنے شک کی پرواہ نہیں کرے اور اس کو بار بار تکرار کرئے اتنا ہی اپنے وسواس اور وہم پر کنٹرول ہوگا اور وسواس اور وہم کی قدرت کمزور ہوگی ، یہاں تک کے شیطان اس سے مایوس ہو جائے گا اور وہ طہارت اور نجاست کے عمل کرنے میں ایک عام شخص کی طرح ہو جائے گا اور مطمئن رھے کہ اگر اس راستے پر آگیا اور اپنا مقصد اس وسواس سے جنگ کرنے کا رکھے تو کامیاب ہو گا اور خداوند متعال اس کی مدد کرے گا اور شیطان کے دھوکے اور فریب کو کمزور کر دے گا ۔ خداوند کریم فرماتا ہے: ( اسی طرح شیطان کا دھوکہ اور فریب کمزور ہے )۔
Baihrhaal haal doubt mai dai saktai hain
Jaiz hai
Yai aam tour per insaan haram mai parta hai ya haraam mai parhnai ka khouf houta hai jaiz nahi
Haraam mai parhnai ka matlab yai bhi hai kai shaiwaat paida hou. Behrhaal agar kisi qisam ka haram mai nahi parta ya khouf aur dar bhi nahi tou jaiz hai agar chai mushkil hai
Urdu mai book hai Jamal Muntazir
جمال منتظر
قال رسول الله صلَّى الله عليه وآله وسلَّم: (أيّها الناس، ما بعث الله نبيّاً إلاَّ وقد أنذر قومه الدجّال. وإنَّ الله قد أخَّره إلى يومکم هذا. فمهما تشابه عليکم في أمره فإنَّ ربّکم ليس بأعور(؟؟؟) إنَّه يخرج على حمار عرض ما بين أذنيه ميل. يخرج ومعه حبّة ونار وجبل من خب
ز ونهر من ماء. أکثر تباعه اليهود والنساء والأعراب يدخل آفاق الأرض کلّها إلاَّ مکّة ولا بيتها. والمدينة ولا بيتها فإنَّهما محرّمتان عليه).
اجازه براى تأمين وسائل جلوگيرى از انتشار ويروس ومعالجه مبتلايان مقيد به نصف نيست واما براى كمك به فقراى آسيب ديده از وضع فعلى مقيد به نصف است .
وشامل همه جا مى شود.
Agar us mai mani ki three conditions nahi hai
1) uchaal kar niklai
2) nikalnai kai baad badan ka sust houjana
3) shewat kai saath nikalna
tou wou paak hai ghusal wajib nahi. Uper jou three conditions bayan ki agar un conditions kai saath hou tou ghusal wajib hai aur najis bhi hai
Laikin is niyat sai na mehram kou daikhna jaiz nahi
If your permanent job is this then your namaz in all places will be full means four rakat and you travel three days is week minimum
Jaiz nahi
کچھ اعمال اور دعائیں ہیں جو جادو کے اثر کو ختم اور باطل کرنے کے لئے ہیں ، جس کو اس امید میں انجام دینے میں کوئی حرج نہیں کہ ان کا اثر ہو اور ضرورت نہیں اس بات کی کہ جو جادو کو توڑنے کے بڑے بڑے دعویدار ہیں ان کی طرف جایا جائے کیوںکہ ان میں اکثر وہ ہیں جو جھوٹے ، دھوکے باز ہیں جن کا مقصد صرف لوگوں سے پیسوں کا بٹورنا ہے جبکہ ان کا اس علم میں کسی قسم کی کوئی مھارت اور اطلاع نہیں ۔
پس ان امور کو انجام دیں
۱ فقیر کو صدقہ دیں چاہے کم ہو سورج نکلنے سے پہلے اور سورج غروب ہونے کے بعد
۲ چھ مرتبہ ایۃ الکرسی اور سورہ قل ھو اللہ کی تلاوت کریں اور ان سوروں کی تلاوت کریں سورے کافرون – سورے فلق اور سورے الناس
۳زیادہ سے زیادہ محمد اور آل محمد علیھم السلام پر درود اور ورد (لا إله إلا الله) و (لا حول ولا قوة إلا بالله العلي العظيم) پڑہیں
Sura Fajr
Agar aap kai jaanai sai hinduism ki tarweej hoti hou tou jaiz nahi laikin as such koi tarweej na houti hou tou jaanai mai masla nahi
Aur jahan tak colour wagaira spread kartai hain tou agar khusk hain yaani wet nahi touu paak hai warna ihtiat wajib ki bina per hindu najis hai, agar wet hai tou paak karna houga namaz kai liyai
Jee bilkul. Larki ki razamandi zaroori hai laikin larki bhi waalid ki ijazat kai bagair shadi nahi karsakti
Imam Musa kazim alaihis salam sai riwayat hai kai jou shaks rajab kai aik din rouza rakhai tou jahannum ki aag aik saal kai faaslai per door hojaati hai aur teen deen rouza rakhai tou jannat us kai liyai wajib houjati hai .
وعن موسى بن جعفر (عليهما السلام) قال : من صام يوماً من رجب تباعدت عنه النّار مسير سنة، ومن صام ثلاثة أيام وجبت له الجنّة
Is tarah dua na karain kai khuda ka imtaihaan lain ham riwayatoun mai is ki mazammat aai hai warna har jaiz dua jaiz hai
Jee haramm hai
Jee koi masla nahi
Should pay money, no other alternate
Diyat yai hai kai koi shaks kisi kou maarai aur us ki waja sai us ka badan laal houjai ya khoon niklai tou shariat mai us kai uper kuch amount wajib houjatai hain
Sharan it is allowed but not recommended kai aap waldain ki mukhalaifat karain
If she convert to shia then no issue
wajib nahi
Agha sistani kai nazdik jaiz hai